zondag 30 januari 2011

woesh druk druk druk

hallo lieve lezers!
hier weer een berichtje van mij! poe poe eindelijk weer ene periode afgesloten op de opleiding! dingetjes ingeleverd en map mee naar huis. had met practicum een mooie map gemaakt  met hout en stof! best leuk om te doen! misschien maak ik er wel meer en ga ze verkopen! ik zal snel een foto plaatsen op mn blogje!
ben de laatste tijd ook weer veel aan het tekenen. ook omdat mn vriend me vroeg wat posters voor hem te maken maar maak ook nog wel andere tekeneningen! zal ik die hier ook maar plaatsen?


hmm ik heb nog maar 1 volger -_-  mn moeder..
maaam! zet ook eens wat op je blog neer over mijn blog~!
 zit nu lekker op de verjaardag van mn oma! om 12 uur is mn opa ook jarig dus weer iedereen feliciteren!
heb leuke cadeatjes voor ze gekocht! voor mn oma had ik een vogelhuisje dat er van de voorkant ook echt uit ziet als eenhuisje en voor mn opa een gezondheids flesje.

nou ik stop maar weer eens met mn berichtje! en zal snel foto's van de cadeautjes, map en tekeningen er op zetten!

groetjes
akira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten