donderdag 20 januari 2011

hallo lieve lezers!
hier maar weer eens een berichtje van mij want het is al te lang geleden!
ik zit nu lekker in de kantine op school omdat ik een tussenuur heb.
vandaag lekker vroeg uit en vroeg thuis omdat ik met de trein ben.
zometeen weer even lekker afleveringen kijken van fairytail en onepiece.
ik denk dat ik eerst maar even fairytail af ga kijken want die is het kortst..
vorige week hele week met griep op bed gelegen. :(
voelde me die donderdag er voor al niet lekker maar ik dacht oh dat komt omdat ik te weinig slaap had gekregen. volgende dag naar patrick toe. eerst ging het wel maar savonds kreeg ik hoge koorts en ben eigenlijk het heleweekend niet meer uit bed geweest. paps en mams gebelt dat ik niet naar huis kom omdat ik me echt te ziek voelde.. en nee het was geen smoes om langer te blijven want ik voelde me echt heel beroerd.  maandags haalde paps me op omdat hij in ede moest zijn voor zn werk.  hele week op bed gelegen ook thuis weer. lekker vertroetelt door ouders en opa en oma! dat was natuurlijk wel weer fijn.
eloy was alleen jaloers omdat hij nou niet meer de aandacht kreeg maar hij hield braaf de wacht bij me.
begonnen in milennium 1: mannen die vrouwen haten.  zo he wat een dik boek! ben benieuwt of ik er door heen ga komen.
maar ja ik ga maar weer stoppen met dit berichtje. heb niet heel veel te vertellen. hopelijk snel wel weer!!
groetjes
Akira


2 opmerkingen:

  1. Hey lieve Laura,

    Gewoon even doorzetten hoor met dat boek. Wanneer je iets verder bent wordt het steeds spannnender en kun je niet meer stoppen.
    Veel plezier op school.
    Kus,
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ps. Volgens mij heb jij de tijd van je computer niet goed staan. Check maar even.

    BeantwoordenVerwijderen